Följ min blogg med bloglovin maljn -

Täby C

Tjeeeeeeeeena :D Idag har det varit en jätterolig dag. Har hunnit med jättemycket. Fast den började iofs inte så bra, jag kunde inte gå upp ur sängen, var så trött. Sen när jag gick upp så åt jag frukost sen satte jag mig och började platta håret. Det tar skitlång tid för mig så sen när jag kollade på kolckan så såg jag att jag kommer missa första bussen som gick 7.44. Då skyndade jag mig och gjorde mig klar sen hann jag precis med 7.54.
 
Första lektionen var idrott. Det var skiitkul. Jag och Josse var de ända tjejerna som var med. Det var kul som fan. Vi satsade gärnet och Martin, David och Robin sa att jag var duktig (a). Sen hade vi några lektioner och på svenskan fick jag reda på att jag hade bäst resultat av svenskaprovet vi gjorde igår. 36/38 ! På lunchen gick jag, Malin T och massa killar från klassen ner till Lilla My Husen (pizzeria) De skulle köpa kebabtallrikar och pizza. Jag och Malin fick smaka av alla såklart :D 

Sista lektionen (spanska) blev inte av. Lucy våran lärare hade typ skadat ryggen så vi fick dra hem! Jag och Jennie tog skolbussen hem. När vi gick genom ormstaskolan blev jag törstig och vi gick in i matsalen och drack vatten. När vi skulle gå ut så såg vi att Bella, Jennies lillasyster, kom till matsalen. Om hon såg oss så skulle hon tjata och börja gråta för att vi ska ta hem henne. Det har hänt förut. Jennie och jag gömde oss och till sist kom vi hem till mig. Vi kom på sen att vi ville in till Täby. Men tågen gick så konstiga tider. Antingen om en kvart eller en timme. Så vi satsade på de om en kvart. ASSÅ FATTA!!! Jag och Jennie sprang från mig till henne, hämtade grejer, sen till centrum och på tåget på bara 10 (!!!) minuter! Balla vi är!
Sen inne i täby så gick vi i affärer, flummade och åt på McDonalds. Jennie köpte en jeansjacka, jag köpte inget. Men jag hittade massor av fina saker. T.ex två par snygga skor som jag ville ha. Ett par var till streetdansen för jag har inga danskor och just nu håller vi på med en dans där vi ska ha jätte färgglada kläder. Fast de fanns inte i min storlek... Det andra paret var ett par rosa lacoste som var skitsnygga!  Här kommer lite bilder från dagen. Mest Täby:



1. På väg till Pizzerian
2. Skitfin tunika på Gina Tricot, finns i massa färger
3. Superduperfin tröja på Gina Tricot
4. Streetdance skor
5. Rosa lacoste skor

Kommentarer
Postat av: Jennie

hihihihihihihih :DD:D ofc vi är baallaaaaaa<3333

2009-03-13 @ 15:06:13
URL: http://jenniestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0