Följ min blogg med bloglovin maljn -

Igår

Hellooouu.
Måste skriva snabbt nu ska plugga.
Först va jag med Jennie efter skolan, vi flummade med Ben & Jerry ;) Hon gick hem klockan sex, då åt jag och sen satte jag mig och började plugga svenska. Jag pluggade från halv sju till tio. JAG ÄR SÅÅ DUKTIG! Fast jag tog paus klockan nio och va me Lina och Sarah till halv tio. Dom va helt ööverflummiga, haha. Lina: TA KORT PÅ MIN RUMPAA!!! Sagt och gjort ;) Lina till höger och Sarah till vänster:

Sen så när jag kom in i igen så pluggade jag samtidigt som jag kollade på 2 ½ men. Me loooves!
Fast jag pluggade inte heela kvällen. Jag tog lite snabba ego pictures. Batteriet tog slut sen ;)




Gillar bilden på ögat, fast den är helt oredigerat. (Skit dåligt ljus, väldigt mörkt) Ja ska nog redigera den nån dag i ps, då får ni se. Men nu har jag inte tid, pappa lackar söner på mig ..

Vad har ni gjort idag ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0