Följ min blogg med bloglovin maljn -

Kamera!

Hejhej :)
Ska först berätta att jag fick gå till Nova igår! På två villkor. Att jag fick bli hämtat tre kvart innan det slutade och att jag ska vara hemma hela helgen och vila mig så jag inte får bakslag. När jag hade tjatat till mig att få gå blev jag överlycklig och tog mina saker och gick hem till Lina. Jag, Lina, Ewe och Sarah gjorde oss i ordning. Det var skit kul, vi flummade och lyssnade på musik. Sen klockan halv nio fick vi skjuts av Ewes pappa till Nova. När vi kom dit så fick vi stå i kö i hundra år till garderoben. Sen när vi kom in i själva "dansrummet" dansade alla och det var asbra musik. Det var skitcoola lampor och allting var bra.  Jag var i alla fall mest med Lina, Ewe, Sarah, Amanda, Louise, Emelie, Erika, Natha och fler. Kommer inte riktigt ihåg. Men nån gång mitt i allt så var det någon tjej som fick en högtalare i huvudet. Det kom ambulans och allt. Men jag märkte inget för jag var upptagen med annat, haha!
Det var igår.

Idag har jag varit inne i stan med mina föräldrar. Vi hade bestämt att vi skulle köpa en kamera till mig. Vi ringde till alla mediamarkt men ingen hade den kameran som jag skulle få. Så jag gick in på pricerunner.se och kollade vilken affär som hade den och vi hittade nån affär som låg inne i stan. Så vi åkte in dit och på vägen stannade vi på eurosko och köpte skor till mig. Sen kom vi fram till affären och köpte kameran. Det var den sista i lager! Efter det så åkte vi någon stans och kollade på en som heter Felix när han spelade sm badminton. Min mamma är bästavän med hans mamma. De spelade i par och den som Felix spelade med hette Nils. Jag och Nils har visst gått på dagis tillsammans. :P Det tyckte jag var lite kul.
Nu har jag i alla fall en jättefin kamera (Canon Powershot G9!!) som jag älskar. Jag ska kolla på film nu med mamma och pappa som vi hyrde. Skriver senare. `

                          
Björn borg skorna :)                                                                                 Kameran :D<3
 


Puss och kram
/Malin Joelsson


Kommentarer
Postat av: Jennie

wohhhooooo, nu blir det fotooo :D<3

2009-03-07 @ 21:04:27
URL: http://jenniestyle.blogg.se/
Postat av: Linda

Snygga skor och kamera, kul att du har börjat blogga igen (: <3

2009-03-07 @ 22:45:09
URL: http:// frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0