Följ min blogg med bloglovin maljn -

Singing cats

Igår när jag precis hade duschat och skulle gå och lägga mig ropade pappa på mig. Han sa något "sjunger.." blablabla . jag hörde inte vad han sa, men när jag kom till den öppna dörren så hörde jag skithögt: OOOOHYEEAAH! Jag trodde det var en bebis som skrek/sjöng. Närjag kollade noggrannare (det var mörkt) så såg jag att det var två katter. Jag tog fram kameran som jag hade i fickan och började filma. Efter ett tag provade jag att gå närmare. Den ena katten började långsamt långsamt gå iväg, men jag hann filma de när de va en halv meter ifrån mig. Min katt var helt uppjagad och stog i dörröppningen med uppfluffad svans och stirrade. Sen när katterna hade gått iväg såg jag och pappa att det satt en fjärde katt bakom bilen och kollade på / lyssnade.
Haha, här har ni iallafall:

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah, min katt satt här med mig och jag satte på videon men min katt började spetsa upp öronen och stora ögon och sen började han morra lite x) han tror att det är på rikigt, så han sitter och tittar efter andra katter, heheh ;)

2009-03-12 @ 22:16:13
URL: http:// frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0